kovo 16, 2020 Jugma UAB

Buhalterinės apkaitos tvarkymas vis dažniau patikimas specializuotoms įmonėms

Verslininkų gyvenimas ir darbas „ant savęs“ dažnam gali atrodyti kaip svajonės išsipildymas. Miegi kiek nori, atostogauji kada nori, o pinigai tik ir „kapsi“ į banko sąskaitą. Deja, dažnas verslininkas, liūdnai nusišypsojęs, gali paliūdyti, jog toks įsivaizdavimas gerokai prasilenkia su realybe. Reikia sugalvoti ne tik originalią, konkurencingą verslo idėją, bet ir, negailint savęs bei neskaičiuojant darbo valandų, siekti šios įgyvendinimo. Vadovui tenka sukti galvą ne tik dėl darbuotojų paieškos, bendradarbiavimo su verslo partneriais bei kitų panašių niuansų. Svarbu ir buhalterinės apskaitos tvarkymas. Aišku, jei, planuojant šį procesą, bus priimami teisingi sprendimai, vėliau šis klausimas problemos tikrai nebekels. Priešingai, bus galima džiaugtis, jog tinkamai tvarkoma buhalterija prisideda prie sėkmingos verslo plėtotės.

Šiandien vis dažniau ne tik smulkaus ar vidutinio verslo atstovai, bet ir stambiosios įmonės priima sprendimą, jog buhalterinės apskaitos tvarkymas turi būti patikėtas ne, kaip ilgą laiką buvo įprasta, etatiniam buhalteriui, tačiau specializuotoms buhalterinės apskaitos bendrovėms. Savaime suprantama, jei daug verslininkų leidžiasi į tokią, pavadinkime, avantiūrą (juk tai, ka nežinoma, visada baugina, ar ne?), pastaroji turi pasižymėti nenuginčijamais privalumais. Jų sąrašas – ilgas.

Pilna buhalterinė apskaita nuo 59 eurų per mėnesį

buhalterines apskaitos tvarkymas

Pradėkime nuo fakto, jog įmonės vadovui „nuo galvos“ nukrenta rūpestis kurti naują darbo vietą. Šis klausimas susijęs ne tik su tinkamiausio pareigas užimti darbuotojo paieška, bet ir fizinės vietos sukūrimu. Kalbant apie buhalterį, šiam reikėtų atskiro kabineto, kėdės, stalo, kompiuterio, buhalterinės apskaitos programų (šias būtina administruoti bei nuolat atnaujinti, o neretai investuoti ir į darbuotojo mokymus jomis naudotis) bei kitų daiktų, be kurių neįmanomas tiesioginių funkcijų atlikimas. Kai buhalterinės apskaitos tvarkymas patikimas specializuotai įmonei, visu tuo pasirūpina kažkas kitas, o ne jūs. Apskaitos bendrovėse dirba profesionalūs buhalteriai. Tarp jų tikrai atsiras tas, kuris „sugliaudys“ jūsų apskaitą kaip „riešutėlį“!

Apskaitos bendrovių darbas su firmomis, kurios specializuojasi įvairiose srityse, yra naudingos tiek buhalteriams, tiek šių klientams. Buhalteriai gauna galimybę tobulėti kaip profesionaliai. Nors dauguma buhalterinės apskaitos reikalavimų yra universalūs, tačiau, dirbant su konkrečiomis firmomis, išryškėja ir tam tikri individualūs niuansai. O kur dar bendravimas su skirtingais žmonėmis, pasižyminčiais individualiomis charakterio ypatybėmis. Tokio pobūdžio darbas buhalteriams nuobodžiauti tikrai neleidžia: kiekviena diena kupina įspūdžių bei iššūkių. Tuo tarpu etatinių buhalterių kasdienybė neretai yra kur kas skurdesnė.

Kokią naudą klientams atneša faktas, jog buhalteriai bendradarbiauja su skirtingomis firmomis? Sukauptą patirtį šie gali puikiai pritaikyti ir tvarkydami jūsų įmonės buhalteriją. O tai garantuoja kur kas greitesnį bei efektyvesnį darbą. Gali būti, jog su problemomis, kurios jus kankina dabar, yra susidūrusi ne viena firma. Buhalteris, matęs, kaip pastarosios yra sprendžiamos, tokį patį modelį (aišku, adaptuotą pagal individualią situaciją) gali pritaikyti ir jūsų įmonėje. Etatinis darbuotojas, net ir nestokojantis profesionalumo, tokią pagalbą suteikti gali kur kas rečiau. Jis ilgą laiką dirbą toje pačioje aplinkoje, tad jam, natūralu, trūksta patirties bei gebėjimo pažvelgti į situaciją nešališkai. Tai – dar vienas nenuginčijamas patvirtinimas, jog buhalterinės apskaitos tvarkymas, patikėtas specializuotoms įmonėms – teisingas pasirinkimas.

Jei įmanoma palengvinti sau kasdienybę, kodėl to ir nepadarius? Įprastai visa atsakomybė, susijusi su įmone, krenta ant vadovo pečių. Aišku, šis gali savo pavaldinius pasikviesti „ant kilimėlio“ ir išdėstyti moralą, tačiau kokia iš to nauda, jei į duris jau beldžiasi laiškininkas, nešinas anstolių ar teismo laiškais. Taip. Aplaidžiai tvarkoma buhalterinė apskaita įmonei gali pridaryti rimtų problemų: pradedant finansinėmis sankcijomis ir baigiant baudžiamąja atsakomybe ar įmonės bankrotu. Tokios situacijos nutinka, pavyzdžiui, laiku nemokant moksesčių, vengiant atiskaityti su kreditoriais ir panašiai. Vadovas, norėdamas būti garantuotas dėl tinkamai atliekamo buhalterio darbo, turėtų stovėti už pastarojo nugaros su „rimbu“. Aišku, klausimas, ar ir tai padėtų: juk reikia turėti nors bendrą suvokimą apie apskaitos tvarkymo niuansus. Tuo atveju, kai bendradarbiaujama su buhalterinės apskaitos įmone, visa atsakomybę, susijusią su apskaitos tvarkymu, prisiima pastaroji. Galite lengviau atsikvėpti: jei kažkas kažko „privirs“, tai ir atsakys savo „kailiu“. Aišku, paslaugos teikėją reikia rinktis atsakingai, jog tokios situacijos grėsmės apskritai nebūtų.

Patikėkite visas buhalterines paslaugas profesionalams. Gera kaina. Susisiekite

UAB “Jugma”
8 657 64300
Direktorė Audronė Makrickienė

×
Klauskite, mielai atsakysime :)
Teiraukitės